ساینا بلاگ

کفش های ترند ۲۰۲۴

کفش های ترند ۲۰۲۴

شاید بتوان به جرات گفت یکی از پر تکرار ترین کلمات در سوشال مدیا و مخصوصا در دنیا فشن و اکسسوری ها کلمه ترند است و جای کلمه مد را گرفته است. اما ترند دقیقا به چه معنی است؟ ترند به موضوعات یا مسائلی اطلاق می‌شود که در یک زمان خاص و در یک منطقه خاص مورد توجه عمومی قرار می‌گیرند و در شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و دیگر وسایل ارتباط جمعی پرسود بوده و به طور گسترده مورد بحث و توجه قرار می‌گیرند. این موضوعات ممکن است شامل رویدادهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی یا حتی نوعی از سبک لباس و پوشش و یا حتی میکاپ باشد.

 در این مقاله قصد داریم تا ترندترین کفش های ۲۰۲۴ را با هم بررسی کنیم چرا که دانستن و آگاهی از مدل کفش های  ترند ۲۰۲۴ می تواند به ما کمک کند تا انتخاب هایی بهتر برای خرید کفش داشته باشیم. پس پا به پای ساینا چرم تا انتهای این مقاله جذاب همراه باشید.

فهرست محتوا

کفش های ترند سال ۲۰۲۴ کدام اند؟

*کفش‌ مری‌جین

به جرات می توان می گفت یکی از پرطرفدار ترین کفش ها مخصوصا از نوع کفش چرم زنانه کفش های مری جین است. کفش‌ مری‌جین (Mary Jane Women’s Shoes)  مدلی از کفش های جذاب است که پنجه آن به صورت گرد می باشد و در طراحی های و رنگ های مختلفی مطابق با سلایق گوناگون طراحی شده است.

کفش مری جین که یکی از کفش ترند ۲۰۲۴ است با وجود بندی در قسمت قوزک پا حجت را همگان تمام کرده است و زیبایی خود را به نهایت رسانده است .اما در مورد پاشنه که مورد علاقه بسیاری از خانم ها می باشد باید بگوییم که این نوع کفش ترند ۲۰۲۴، یا برای ان پاشنه ای در نظر گرفته نشده است و یا دارای پاشنه ای بسیار کوتاه است. شما معمولا می توانید کفش مری جین از انواع کفش های ترند  ۲۰۲۴ است را در رنگ مشکی و در قالب  پاشنه ای کوتاه تشخیص دهید.

کفش های مری جین

*کفش‌های تخت و کفش‌های باله

کفش های تخت دیگر فقط برای ورزش جذاب باله استفاده نمی شود این روزها کفش های باله و کفش های تخت از کفش های ترند ۲۰۲۴ شده اند. طراحی این کفش ها که یکی از محبوب ترین ها نیز هستند همان طور که نام آنها بیان می کند به صورت تخت و بدون پاشنه است که همین موضوع باعث شده است طرفداران خاص خود را داشته باشند.

 یعنی دقیقا کسانی که به دنبال کفش هایی راحت برای استفاده روزانه هستند. این کفش ها که یکی از کفش های ترند ۲۰۲۴ است می تواند بنا بر سلیقه سازنده آنها دارای تکه های دوخته شده رنگی و یا حتی جواهرات و سنگهای زیبا باشد.

از نکات جالب دیگر در مورد کفش های باله با پاشنه تخت این نکته است که می تواند به راحتی با انواع سبک های مختلف استایل ست شود و در مراسم های مختلف قابلیت استفاده داشته اند. به همین دلیل است که این نوع کفش های ترند ۲۰۲۴ می تواند آچار فرانسه ای در کمد کفش های هر شخصی باشد که به علت دوام بالای آنها می تواند سالیان سال برای شما کمک کننده باشد.

کفش های باله ترند ۲۰۲۴

*کفش لوفر پنجه مربعی

کفش لوفر پنجه مربعی یک نوع کفش است که اصلی‌ترین ویژگی آن، طراحی ساده آن است. طراحی آنها به گونه‌ای است که بخش پاشنه باز است و بخش جلوی پا به شکل مربع یا مستطیلی طراحی شده است.

 کفش لوفر پنجه مربعی اغلب به عنوان یک کفش راحتی یا کفش مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً در فصل‌های گرم سال استفاده می‌شود و به دلیل راحتی زیاد آن می توان گفت یکی از کفش های ترند ۲۰۲۴ می باشد و البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که این نوع کفش ها می تواند جایگزینی برای نیم بوت چرم زنانه نیز باشد. این نوع کفش های ترند ۲۰۲۴ معمولا با پاشنه ای کوتاه بود و از جنس جیر و یا چرم هستند. و بارزترین مشخصه آن پنجه مربعی آن است.

کفش لوفر مربعی

*چکمه‌های STOMPER

آیت نوع چکمه ها همان چکمه هایی هستند که نمی گذارند شما در فصل بهار و حتی تابستان نیز بی خیال آنها شده و در کمد بگذارید. این نوع از کفش های ترند ۲۰۲۴ از جذاب ترین و محبوب ترین کفش های می باشد و به دلیل دوام بالای آنها ، می توانند سال های سال همراه شما باشند.

 این چکمه ها انقدر شیک و کاربردی هستند که هم می توانند با شلوار های چسبان استایل شوند و هم با دامن های بلند پلیسه دار شیک باشد.

چکمه های بلند زنانه ترند ۲۰۲۴

*صندل های بندی با پاشنه بلاک

صندل های بندی با پاشنه بلاک (Block heel sandals) یک نوع صندل زنانه بسیار شیک هستند که برخلاف سایر مدل های معرفی شده دارای پاشنه ای بلند و عریض هستند. آن نوع کفش ها و یا به بیان بهتر صندل ها برای استفاده در فصل بهار و تابستان بسیار مناسب هستند. البته این نوع کفش ها برای استفاده از در مجالس و مهمانی ها در فصل زمستان و پاییز نیز مناسب است و به نوعی کفش چرم مجلسی زنانه محسوب می شود و به همین دلیل از کفش های ترند 2024 می باشد.

جالب است بدانید که این کفش ها به دلیل ظاهر شیک با انواع دامن، شلوار و لباس های مختلف ست می شود.

10 1

*چکمه های بلند تا زانو

چکمه‌های بلند تا زانو یا  Knee-High Boots، چکمه‌هایی هستند که بالای زانو قرار می‌گیرند و با جنس های مختلف قابل استفاده است.  این کفش های کاربردی که به عنوان بوت چرم زنانه نیز قابل استفاده هستند در فصل های مختلف و با انواع استایل ها قابل استفاده است و یکی از کفش های ترند 2024  است.

چکمه های استامپر ترند ۲۰۲۳

نتیجه گیری 

دانستن ترندهای کفش در استایل افراد بسیار مهم است زیرا کفش یکی از اجزای اصلی استایل و پوشش افراد است. کفش‌ها می‌توانند از جنبه‌های مختلفی مانند راحتی، زیبایی، رنگ، طراحی و جنس متنوع باشند. به علاوه، کفش های ترند 2024 می‌توانند تاثیر بسیاری در استایل و جذابیت ظاهری فرد داشته باشند.

 با دانستن ترندهای کفش، فرد می‌تواند با مد و فشن روز آشنا شود و با انتخاب کفش‌های متناسب با استایل خود، به ظاهری جذاب و جذابیت بیشتری دست پیدا کند. همچنین، با دانستن ترندهای کفش، فرد می‌تواند از انتخاب کفش‌های مناسب برای موقعیت‌های مختلف مانند ملاقات کاری، جشنواره، مراسم عروسی و غیره بهره بیشتری ببرد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ساینا چرم انواع مدل های کفش های ترند 2024 را مشاهده و خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *