ساینا بلاگ

راهنمای ست کیف و کفش

Untitled 12 1

کیف و کفش خود را چگونه ست کنیم؟

در آموزش های قبلی توضیحی درمورد شخصیت هرفرد وابسته به پوشاک اوست متن ارائه شد.در عصر جدید انسانها با توجه به تیپ و لباسشان شناخته میشوند. ست کردن کیف و کفش از جمله موثرترین راه ها برای کسب کردن ظاهری آراسته و زیباست.

چگونه کیف و کفش را سِت کنیم؟

چند سال اخیر بسیاری از خانم‌ها پیش از #خرید_کیف_و_کفش به این نکته توجه داشتند که حتما جنس، مدل و رنگ آن با یکدیگر همخوانی داشته باشد. از این رو #خرید -سِت کیف و کفش زنانه توجه بسیاری را به خود جلب می‌کرد. اما این روزها بسیاری از استایلیست‌هایی که در شبکه‌های مجازی حضور دارند، تمرکز ویژه‌ای در آزادی در انتخاب لباس دارند.

برای ست کردن کیف و کفش فقط باید خلاقیت و ایده های نو داشت. همیشه گران ترین البسه زیبا نیستند.هرفردی با استفاده از ایده و استعداد خود میتواند بهترین هارا خلق کند و همیشه بدرخشد.ما تو این مقاله ب شما کمک میکنیم که در هر مکان و زمانی بهترین باشید.

سِت کیف و کفش هم‌رنگ

یکی از کلاسیک‌ترین ست کیف و کفش آن است که هر دو را در یک طیف رنگی یا کاملا یک‌دست و هم‌رنگ انتخاب کنید. این روش در عین سادگی زیبایی خاص و منحصر به فردی رو به شخص میدهد . استفاده از رنگ های روشن و براق هم این ویژگی را چند برابر میکند و شما دوبرابر به چشم خواهید امد.

Untitled 10 1Untitled 11 1

 ست کیف و کفش سفید و مشکی

سفید و مشکی رنگ‌های کلاسیکی هستند که هرگز محبوبیت خود را از دست نخواهند داد. معمولا این رنگ‌ها در استایل رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال توصیه می‌کنیم به منظور زیباتر شدن استایل‌تان تمام لباس‌هایتان مشکی باشند و تنها از دو آیتم سفید استفاده کنید یا بالعکس.

ست کفش کمربند و کیف کمری

کیف کمری یکی از ترندهای پرطرفدار و متفاوت امسال است و خانم‌ها و آقایان جوانی که به استایل کژوال یا غیررسمی و اسپرت علاقه دارند، می‌توانند با کمک ست کمربند و کیف کمری، استایل خود را متفاوت و چشمگیر کنند.

یکی از پرفروش ترین کتانی ها کفش کتانی بزرگ یا به اصلاح Ugly Sneakers است. این مدل کفش کتانی، با دیگر کفش‌های ورزشی و اسپرت تفاوت قابل توجهی دارد.در طراحی این مدل کفش‌ها از نگین، پولک و رنگ‌های فسفری استفاده شده است. البته دختران جوان بیشتر به این مدل کتانی توجه نشان دادند.البته با توجه به توضیحات بالا همه این روش ها با توجه به سلیقه و دلخواه مردم میتواند تغییر کند و شما کیف کمری رو با هرمدل کتانی ست کنید.

Untitled 9 2

ست کفش اسپرت و کیف چرم

ست کفش اسپرت و کیف چرم نه تنها عجیب به نظر نمی‌رسد، بلکه متفاوت است و با کمی خلاقیت جذاب و چشمگیر نیز خواهد بود. منظور از کفش اسپرت می‌تواند یک کفش ورزشی یا یک کفش اسپرت تخت باشد.کیف چرم نیز می‌تواند یک کیف دوشی کلاسیک زنانه یا یک کیف دوشی که به کیف پستچی معروف است، باشد. این ترکیب کژوال و رسمی به کمی خلاقیت نیاز دارد که می‌توانید آن را به استایل اسمارت کژوال نیز تبدیل کنید.

ست کفش کتانی و کوله پشتی 

از رایج‌ترین استایل دانشجویی و مدرسه می‌توان به ست کفش کتانی و کوله پشتی اشاره کرد. این ترکیب هرگز قدیمی نخواهد شد و هر سال جذابیت بیشتری به آن اضافه می‌شود.یکی از نکاتی که کفش و کوله پشتی شما را چشمگیر می‌کند، استفاده از یک رنگ روشن، همچون قرمز، آبی یا زرد است.همچنین از استفاده از کفش کتانی و کوله پشتی طرح‌دار همچون خال‌خالی یا گلدار نترسید، چرا که استایل‌تان را متفاوت می‌کند.

Untitled 7 2Untitled 8 2

ست کیف و چرم هورس

یکی از انواع چرم طبیعی چرم هورس گاوی هست . که ظاهری به جیر یا نبوک دارد. ست این نوع چرم با یک دیگر ظاهری اسپرت یا کژوال به شخص میدهد و هیچگاه قدیمی نمیشود . همچنین دوام سر سختی چرم هورس بسیار بالا بوده و باعث عمر بیشتر محصول میشود.

Untitled 5Untitled 6 1Untitled 4 1

ست بوت و کیف مجلسی

از نمونه مدل هایی ک مخصوص فصول پاییز و زمستان هست بوت و نیم بوت هست که مشغله ذهنی مهمی برای خانم ها و آقایانی که به تیپ و ظاهر خود اهمیت میدهند ایجاد میکند. یکی از جالب ترین ترکیب ها ست کردن کیف مجلسی با نیم بوت هست . علاوه بر آراستگی ظاهری کلاسیک و مجلسی برای فرد ایجاد میکند. این نوع ست مناسب برای هر مکان و زمانی بوده و ارزش فرد را در محیط های رسمی و کاری بالا میبرد.

Untitled 3 1 Untitled 1 3 Untitled 2 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *