ساینا بلاگ

بهترین مدل های کیف و کفش چرم زنانه

model kifo kafsh

یکی از مهمترین مسائل برای خانم ها انتخاب کیف و کفش و اکسسوری شیک و با کیفیت است که در عین حال برای هر خانمی ضروری و کاربردی است. اول از همه می خواهیم از کفش زنانه شروع کنیم که یکی از بخش های ضروری در مد و پوشاک زنانه محسوب می شود.
البته دقت کنید در این مقاله می خواهیم شما را در انتخاب یک ست جذاب ،شیک و با کیفیت راهنمایی کنیم تا دیگر نیازی به تعویض زودهنگام کیف و کفش خود نداشته باشید. اول می خواهیم با معرفی یک ست کیف و کفش جذاب و با کیفیت شروع کنیم. تصاویر موجود در این مقاله متعلق به شرکت ساینا چرم می باشد که یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید و فروش کیف و کفش چرم با کیفیت است.

ست زیبای کفش زنانه و کیف مجلسی

ترین نیم بوت 2

کفش های مجلسی زنانه هم انواع مختلفی دارند که متدوال ترین آنها کفش های پاشنه دار است. یادتان باشد کفش پاشنه بلند را می‌توانید به سادگی با هر لباسی (مجلسی، اسپرت و اداری) ست کنید. فقط باید توجه داشته باشید که پاشنه کفش‌تان را به اندازه‌ای بلند انتخاب کنید که بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. معمولا مناسب‌ترین اندازه برای کفش‌های پاشنه بلند ۵ تا ۷ سانتی‌متر می‌باشد.
البته در انتخاب این کفش ها دقت کنید که فصلی و خیلی شلوغ و بنددار نباشد و برای رسمی تر شدن این کفش ها می توانید جنس آن را از چرم انتخاب کنید و همچنین توجه داشته باشید ست بودن کیف و کفشتان زیبایی شما را چندین برابر می کند.

کفش راحتی زنانه

کفش 2

داشتن یک کفش راحتی شیک انتخاب اساسی هر خانمی است که روزانه ساعت های زیادی را با آن راه می رود. البته امروزه دغدغه ی خیلی از خانم ها انتخاب یک کفش زنانه شیک است که راحت باشد و پای آنها را اذیت نکنند. کفش طبی زنانه شرکت ساینا چرم هر دوی این ویژگی ها را دارد و علاوه بر اینها دارای جنس چرم طبیعی است که ماندگاری و کیفیت آن را چندین برابر می کند.
شما می توانید برای هدیه تولد، سالگرد عقد و ازدواج، روز مادر و حتی ولنتاین از این کفش های چرم راحتی جذاب برای هدیه استفاده کنید.

صندل زنانه

صندل 2

صندل زنانه چرم می تواند یک انتخاب خاص و شیک برای فصل تابستان باشد. همچنین می توانید در منزل و مهمانی هم از آن استفاده کنید و بخاطر طراحی طبی ای که دارد احساس راحتی کنید. جنس زیره این صندل ها طبی بوده و دارای پد گودی پا هم می باشد. علاوه بر این قابلیت انعطاف پذیری خوبی هم دارد.
ارتفاع پاشنه این صندل ها هم بین 2 الی 5 سانتی متر و در انواع چرم صنعتی و طبیعی موجود می باشد.

بوت و نیم بوت های زنانه

بوت و کیف 2

وقتی کم کم به فصل های پاییز و زمستان نزدیک می شویم انتخاب یک کفش جذاب و گرم یک نیاز ضرروی برای خانم ها است. این نوع بوت ها هم مدل های زیادی دارند، از مدل های مجلسی و رسمی تا مدل های اسپرت و راحتی. مدل هایی که پاشنه ی کوتاه تری دارند به عنوان کفش طبی هم محسوب می شوند. نیم بوت های چرم می تواند برای این فصل های سرد یه انتخاب عالی باشد. این نیم بوت ها علاوه بر زیبایی دارای زیره ی طبی هم می باشد.

انتخاب کیف زنانه

خوب حال نوبت به انتخاب کیف رسیده و اول از همه می خواهیم مانند کفش با انواع آن آشنا شویم تا بتوانیم یک محصول شیک و با کیفیت را انتخاب کنیم. انتخاب کیف خوب هم یکی از مهمترین و ضروری ترین نکات برای استایل زنانه محسوب می شود. در این مقاله به بررسی کیف های زنانه می پردازیم.
تقریبا همه‌ی خانم‌ها در پوشش های روزمره، مهمانی و هر استایلی که انتخاب کنند کیف را به عنوان یک اکسسوری همیشگی در نظر می‌گیرند..
امروز استفاده از کیف های چرم طرفداران زیادی دارد و پیشنهاد من به شما در هنگام خرید کیف چرم است; شاید اندکی قیمت آن بالاتر باشد اما شما صاحب یک کیف شیک و جذاب می شوید که خیلی با کیفیت تر از دیگر انواع کیف ها است و همیشه می توانید با واکس براق کننده آن را مثل روز اول نو کنید و از داشتن آن لذت ببرید. حال باید از بین مدل های زیر شروع به انتخاب کنیم:

کیف زنانه رودوشی

زنانه 2

کیف زنانه رودوشی یکی از کاربردی ترین و خوش دست ترین کیف هایی است که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد.
این نوع کیف رو به راحتی می توانید روی شانه ی خود بیندازید و یا بصورت مورب بپوشید و همچنین به شما این اجازه می دهد در استایل روزمره جای کافی برای وسایل شما مثل کیف پول، کلید، آینه و کیف لوازم آرایشی را داشته باشید و همچنین می توانید آزادانه از دست‌هایتان استفاده کنید.

کیف زنانه دستی مجلسی

کیف 2

این مدل قطعا جزو شیک ترین کیف های زنانه مجلسی است. البته یادتان باشد شما به چندین مدل کیف مجلسی نیاز ندارید بلکه به یک کیف مجلسی شیک نیاز دارید که بتوانید آن را با یک پیراهن مجلسی و شیک، کت و دامن، شلوار و بلوز و شومیز مهمانی استفاده کنید.

کیف پول زنانه

کیف پول 2

کیف پول زنانه هم یکی از نیازهای کاربردی و ضروری برای هر خانمی است. در انتخاب کیف پول زنانه همیشه رنگی را انتخاب کنید که با رنگ دیگر کیف هایتان همخوانی داشته باشد. کیف پول های چرم زنانه نسبت به دیگر انواع آن متقاضی خیلی بیشتری دارند چون خیلی شیک تر و جذابتر هستند و مسلما پیشنهاد ما هم چرم است.
حال که با این مدل ها آشنا شدیم باید آنها را با کیف و لباس هایتان هماهنگ کنیم تا پوششی جذاب داشته باشیم.
برای دیدن نمونه های بیشتر از مدل های کیف و کفش چرم می توانید از پیج اینستاگرام و وب سایت ساینا چرم بازید کنید.

وبسایت: www.sainacharm.com

اینستاگرام:
https://www.instagram.com/saina_charm
https://www.instagram.com/saina_accessory

شماره واتساپ:
09125105349

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *